automatizace práce pomocí workflows

Spoustu prací, které dnes vykonáte vy nebo vaši zaměstnanci dělat nemusíte

Dříve či později, se každá činnost, kterou vykonáváme opakovaně stane rutinní a zaběhlou. Často máme tendenci tuto činnost zapomínat, chybovat a nebo ji nedělat. To ale neznamená,že nemá smysl - naopak. Našimi klienty jsou firmy, které naše chytrá řešení přetváří ve svůj prospěch a neustále svou činnost optimalizují a maximalizují tak svůj náskok před konkurencí.

Zbytečnou práci nemá rád snad nikdo. My se snažíme s klienty tuto činost identifikovat a vymítit

A proč? Protože každá práce, kterou děláte zbytečně, zdražuje vaši službu. Navíc při manualní opakované práci se zvyšuje riziko chyb a tudíž přímo snižujete kvalitu výsledné služby

Co vše jsme již u klientů realizovali:

  • Hlídáme důležité maily od klientů. Pokud dorazí, automaticky spouštíme akci, jako například zápis do CRM, update sdíleného dokumentu, nebo nahrání přílohy
  • Hlídáme reklamační procesy. Pokud se blíží kritické termíny, umíme na ně upozornit
  • Kontrolujeme a párujeme platby. Pokud jsou platby v prodlení, upozorňujeme zákazníka na splatnost a notifikujeme příslušné oddělení
  • Provádíme kompletní rozúčtovaní služeb
  • Umíme pracovat s blockchainem a rádi ho pro zákazníka analyzujeme
  • Automaticky odesíláme nové balíky a hlídáme jejich doručení
  • Analyzujeme nové návštěvníky webů a zakládáme kontakty do CRM systémů
  • Rozesíláme personifikované maily
  • ... řekněte nám Vaše potřeby...
  •  

    Všechny automatizace monitorujeme

    Pokud dojde k zastavení, naše systémy situaci zachytí a my tam můžeme reagovat

    Pro konkrétní nabídku nás prosím kontaktujte

    Pojďme spolupracovat!